Bem vindos ao meu espaço

Poderia chamar esse lugar de meu lar. Aqui é a casa de meus sentimentos mais obscuros. Aqueles que muitas pessoas escondem, dos quais muitos têm vergonha, e que todos possuem.
Pois eu os mostro aqui a vocês, e provo que os piores sentimentos podem ser transformados em inspiração para as palavras mais belas.
Aproveitem
Ana Luiza
http://twitter.com/Ana_Garcia_NaLu - FOLLOW ME

10 de jan. de 2009

On My Way

So
Here I am
And
I am alone again

I cry, in silence
This blame is too heavy
Nothing to console me

This dark place scares me one more time
Nothing to protect me

So
I apologize in silence
I wasn’t good enough to save you

I am so sorry
I am so guilty
But you will never know

And now I walk in silence again
Praying
Bleeding

This is me
What I really am
A lonely fool

Alone
Forever
What I really am

I keep walking
To my death
To my destiny

I had to hurt you
To make you go away
And than don’t be hurted anymore

I don’t wan to see you bleeding
Don’t want to see you crying
I am sorry

And now
I walk
Without say a word

Going away
Going away
In silence
Going away

…but you’re still a part of me

Nenhum comentário: