Bem vindos ao meu espaço

Poderia chamar esse lugar de meu lar. Aqui é a casa de meus sentimentos mais obscuros. Aqueles que muitas pessoas escondem, dos quais muitos têm vergonha, e que todos possuem.
Pois eu os mostro aqui a vocês, e provo que os piores sentimentos podem ser transformados em inspiração para as palavras mais belas.
Aproveitem
Ana Luiza
http://twitter.com/Ana_Garcia_NaLu - FOLLOW ME

5 de ago. de 2012

Last time

Like a lost child
Looking for a hand to lead me back into the light I've lost so long ago
Agonizing in pain
While this poison runs trough my veins

Like a lost child with no place to hide
From the monsters inside my mind
Being raped by the violence outside

One more peace ripped off my heart
I wouldnt dare asking you to save me
I never could

"Close your eyes, take a deep breath. It's all safe now. It's all right"
And I believed, one more time
Because a child is fool
A child needs lies


Nenhum comentário: